Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk
goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo goed kan doen?
Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van ‘u vraagt, wij draaien’. Op gelijk niveau staan en je externe of interne klant aan het denken zetten levert
veel meer op.
Opdrachtgever tevreden biedt praktische handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers Het boek geeft antwoord op vragen als:
* Hoe ga je om met de minder goede ideeën van je opdrachtgever?
* Hoe zorg je ervoor dat je opdrachtgever zijn eigen verantwoordelijkheid neemt?
* Wat doe je als anderen je advies niet willen horen?
* Wat doe je als het minder goed gaat met de samenwerking?
* Hoe zorg je dat de relatie doorloopt als de opdracht is afgerond?
Kortom: hoe kom je van inhoudelijk expert naar adviserende partner?
Maarten van Os en Jan Willem van den Brink houden ervan als professionals en
opdrachtgevers hun doelen bereiken en daarbij lekker samenwerken. Als mensen
met plezier hun vakkennis inzetten en vrolijk zeggen waar het op staat. De
afgelopen jaren hebben ze duizenden inhoudelijk sterke professionals in vele
organisaties geholpen bij het vinden en tevreden houden van klanten. Ze zijn
beiden vennoot van Dreamfactory.